Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru faktura VAT.
  2. Gwarancja na sprzedawane produkty wynosi 24 miesiące i liczona jest od dnia złożenia zamówienia w sklepie internetowym. 
  3. W przypadku reklamacji w pierwszej kolejności prosimy o kontakt pod adresem sklep@casabella.com.pl 
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.
  5. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
  6. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Do uznania reklamacji nie zalicza się naturalne zużycie materiału, przetarcia, zmniejszenie długości tkaniny w wyniku wielokrotnego prania, uszkodzenia mechaniczne.
  7. Po uznaniu reklamacji przesyłka zwrotna do klienta zostanie wysłana kurierem. 
  8. Koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.
  9. Do reklamowanego produktu powinien zostać dołączony formularz reklamacyjny.

 

Zwroty

  1. Sklep internetowy CasaBella.com.pl akceptuje odstąpienie od umowy sprzedaży zakupionych towarów wg. obowiązującego aktualnie prawa.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym towar został dostarczony do Państwa.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Informacja to może zostać do nas wysłana pisemnie pocztą lub mailowo, umieszczając tam następujące informacje: imię i nazwisko, adres pocztowy, kod lub opis zwracanego produktu oraz opcjonalnie numer telefonu. Proszę także o podanie rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócona dokonana wpłata. Zwrot wpłaty nastąpi po otrzymaniu towaru w nienaruszonym stanie maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. 
  4. Koszty odesłania zwrotu ponosi kupujący. 

 

Prosimy wysłać towar na adres:

Business School Hanna Polak, Hanna Polak Spółka Jawna, NIP 118 00 50 200 ul. Kochanowskiego 33/1, 01-864 Warszawa

lub inny adres wskazany przez przedsiębiorcę.

z dopiskiem Zwrot/Reklamacja